tisdag 21 april 2015

Long time no see

Hej alla människor där ute som fortfarande läser min blogg. Helt otroligt att jag inte har bloggat på ett flera månader men ändå är det fortfarande människor som klickar in här. Jag vet inte riktigt varför jag slutade blogga men det var faktiskt rätt skönt. Men igår hände något jag är saknade faktiskt att klicka in här och skriva av mig lite. Mycket har ju hänt sen senast tänkte jag säga men jag vet inte om så mycket faktiskt har hänt. Jag sliter som ett djur i skolan och är så fruktansvärt trött på det. Framförallt är jag så trött på att jag inte får träna så mycket som jag vill. I höstas gick träningen oftast före plugget och jag nådde otroliga mål där men mina lärare blev inte så nöjda när jag började få F-varningar. Därför prioriterar jag numera skolan och det resulterar att jag nästan bara hinner träna på helgerna. Det låter kanske jätte löjligt att jag inte får träna så mycket som jag vill. Men sanningen är den att jag älskar att komma till boxen och träna med dem som är lika crossfit galna som jag. Det är det bästa jag vet och jag mår dåligt när jag istället sitter uppslukad i en mattebok. Det blir skönt när sommarn kommer och jag kan träna varje dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar