onsdag 30 juli 2014

Long time no see...

Hej på er! Just nu ligger jag i sängen och gör i princip ingenting istället för att vara ute i detta fina vädret. Jag är just nu hemma och har varit i några dagar. Jag har hunnit träffa Emma, vi hade en eftermiddag i Göteborg med käk på restaurang och bio på kvällen, super mysigt! Sen har jag väl mestadels tagit de lugnt och tränat. På tal om något helt annat så kom jag och tänka på att de inte är långt kvar alls på sommarlovet nu. Hur läskigt snabbt har de inte gått egentligen? Sjukt, men jag ska njuta så mycket som de bara går de sista nu så jag är riktigt redo att återvända till skolan.

Senare ikväll ska jag dra ner till boxen och köra ett pass. Jag hade en vilodag igår för de fanns inte en enda muskel i min kropp som var pigg och fräsch, så de var skönt att vila en dag. Men nu är jag redo att köra igen och jag ska även hinna med ett pass imorgon innan jag drar ner till Halmstad. Ska vara där några dagar hos mormor och morfar och umgås med dom, och även hinna med att övningsköra lite. Sen på lördag ska vi åka ner till Helsingborg och kolla på när våra coacher tävlar, vilket kommer bli super kul, och inspirerande! kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar